söndag 5 januari 2014

Sjukis

Hej!

Jaha den här helgen har man legat sjuk. I fredags fick jag sjukskriva mig för då hade jag feber :( Den försvann dock under dagen men var roligt klen. Tog det lugnt och myste med Mamma och Ella, på kvällen var vi på bio och såg "Sune på bilsemester" - så jävla kass! Varken Mamma eller jag skrattade en enda gång och när det var 30 minuter kvar bad Ella om att få gå hem :'D Haha! 

Igår sov jag till 11 och det behövdes verkligen för jag var mycket piggare då. Jag, Mamma, Rolf, Ella och hundarna åkte till Mormor och Morfar och käkade. Blev där ett par timmar innan vi åkte hem. Väl hemma så dammsög jag av lite också kom Therese. Jag duschade och sen kom Marlene också. Vi satt och drack, men inte så mycket och pratade en massa. Sen gick vi till Röda Kvarn och dansade och pratade med massa folk :) Var riktigt trevligt och relativt lugnt! Blev efterkepa så man kom väl hem runt 10 i morse, walk of shame deluxe ;b 

Nu sitter jag och nöter "Glee" som jag börjat kolla på igen, kikat på det enda sen Ella åkte kl 15. Therese var hit ikväll också så lagade vi bakismat :) 

Helgen i bilder













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar