tisdag 21 januari 2014

Säsong 4

Tja!

Ja då var man ledig idag då :) Älskar att jag har så mycket timmar så jag kan njuta och slappna av på mina lediga dagar istället för att ringa och be om mera jobb. 

Hittills har jag och Svea bara slappat och promenerat. Ätit havregrynsgröt och nu smuttar jag på kaffe och kikar på Glee - SÄSONG 4!! Grät som en idiot på sista avsnittet av säsong 3, haha. 

Resten av dagen är fullspäckad! Ska snart duscha och klippa Svea, plus klippa klorna. Städa, tvätta och bädda rent. Sen ska jag iväg till Denise på kaffe en stund och efter kl 16 så ska jag möta Therese vid simhallen så ska vi simma. Ikväll ska jag upp till Mamma en sväng också! 

STORT grattis till min älskade Mormor som fyller år idag, älskar dig mer än ord kan beskriva <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar