tisdag 21 januari 2014

Snäll Mami

Tja!

Var upp till Mamma för en stund sen på lite kaffe. Hon såg mina trasiga leggins och föreslog att vi skulle ha lite klädprovning ;b Både hon och jag har ju gått upp under åren och är det något jag är snål på att köpa så är det byxor (förutom leggins & mjukisar). Hon tog fram några jeans hon inte kunde ha men det kunde då fan inte jag heller :'D Så då kollade vi på lite överdelar istället. Jag har ju gått miste om några plagg sen jag opererade mig. Så jag fick några tröjor av Mamma som var helt nya :) Tackar <3 

Gick igenom min garderob också, så nu finns det en proppfull resväska med kläder som inte används! Tänkte belöna mig själv med en helt ny garderob den dag jag är nöjd med kroppen, lär väl dröja men vem fan sa att det var bråttom? ;b 

Superfint allting!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar