tisdag 7 januari 2014

Älskar när det flyter på

Tjäääna!

I morse vaknade jag med inställningen "idag ska jag vara pigg!" och tamefan att det funkade! ;D Har varit pigg och alert hela dagen. Jobbade 07:00-14:00 och det gick undan utav vara fan, skönt då tiden går snabbt.

När jag slutade kom Rolf och hämtade mig så åkte vi till Granngården och köpte mat till Svea. Lilla tjejen börjar bli stor nu, över 10 månader liksooom så nu är det slut med valpfoder. Och sen eftersom lilla fröken är kräsen (fast hon alltid fått Royal Canin ;b) så bytte jag nu till Royal Canin Sensible. Ett foder med aptitretande effekt för kräsna hundar. Så vi får se vad hon tycker om det :)

Sen åkte jag hem, fick med Svea och sen gick jag fram för att möta Therese. Vi hade planerat att gå och simmat men då hade det blivit nå strul med nå papper där så då sket vi i det och tog 1-timmes promenad med Svea och Heaton istället :) Superskönt!

Väl hemma så fick Svea en dusch eftersom hon såg ut som en vandrande lerhög, sen kasta jag in en tvätt och började med maten - korv och broccoligratäng :) Möms! Nyss käkat och nu kollar jag lite på "Glee" innan jag ska fortsätta tvätta och städa.

Varit en toppendag alltså!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar