måndag 13 januari 2014

Hej härliga ledighet

Tja!

Jaha då var man ledig i 2 dagar då :) Skönt eftersom jag gjorde 6 dagar på jobbet förra veckan.

Nu börjar jag känna mig piggare med förkylningen i alla fall, fast jag hostar mer än nånsin. Men det känns som det håller på och släppa. Hoppas det, för nu vill jag träna! 

Har varit en mysig morgon hittills. Vaknade kl 9, var ut med Svea och hon fick gå lös en sväng på gångbanan, det gick bra och hon lyssnade på inkallning :) Mammas duktiga lilla vovve! Var skönt ute idag så vi gick lite längre än vanligt. Väl inne igen så hade kaffet bryggt klart, så jag slängde ihop en havregrynsgröt och gjorde en hårdmacka med skinka. Och nu sitter jag och smuttar på kaffe framför Glee :) Är på 3:e säsongen nu!

Anna kommer hit idag också, så jäääävla kul! Min älskade vän <3 Men innan dess har jag en del att göra, dammsuga, tvätta & sola! 

Ha en bra dag, det ska jag! Puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar