fredag 10 januari 2014

Men ge dig jävla förkylning

Hej!

Nu har jag varit sjuk i typ 2 veckor .. Börjar ledsna rejält. Men det har inte stoppat varken jobb eller träning. Gymmar gör jag inte när jag är förkyld men powerwalks har det blivit och igår var jag och simmade med Therese. Känns skönt att man är inne i träningen såhär i början på året istället för att säga som alla andra att man ska börja strax före sommaren. Den här gången har jag inget mål, möjligtvis en liten viktminskning men jag måste inte bli "klar" före sommaren. Det får ta den tid det tar, det går åt rätt håll i alla fall :) Viktigast är att bygga muskler, eftersom min rygg och nacke alltid gör så ont.

Vad händer idag då? Kikar lite på Glee nu, sen ska jag dammsuga och bädda sängen typ. Börjar jobba kl 16, sen när jag slutar ska jag hem till Therese och bli bjuden på tacos - myyys :) 

Justja, var hem till Denise igår och kollade på deras nya lägenhet. Jag och Marlene blev där nån timme, drack kaffe och så :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar