måndag 27 januari 2014

Lööööning!

Hej!

Fy fan vad skönt med lön idag, en riktigt bra en också! Men man brukar alltid få bra med cash i Januari eftersom jag alltid jobbar jul och nyår :) 

Har betalat in på gymkortet också, så äääntligen får jag träna igen! Inte varit där på 1 månad och 11 dagar -.- eftersom det gick ut då .. Så sist jag gymmade var alltså 18/12-13. Jisses! Men jag har hållt igång litegrann i alla fall med promenader med Therese och simning :) 

Den här dagen lär man inte hinna göra mycket. Vaknade strax efter 8, var ut med Svecia, åt en lätt frulle sen tog jag en dusch också kom Rolf och hämtade mig så åkte vi till Granngården så jag fick köpa en 10 kilos säck med hundmat. Blev succé med den nya varianten! Är klubbmedlem också så fick 100kr rabatt, så det blev bara att kosta 529kr! 

Nyss tagit lite kaffe och betalat alla räkningar också :) Nu ska jag vika lite tvätt sen vet jag inte riktigt. Börja förbereda lunchen typ. Ska på Personalmöte kl 13-16 sen jobba 16-21 :) Har jobbat hela helgen och ska jobba fram tills måndag nästa vecka med en ledig dag på onsdag - puh! 9 dagar på 10. Men det går :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar