onsdag 22 januari 2014

Vädret <3

Hej!

Ibland är det så jävla skönt att börja jobba kl 16, man får nästan lika mycket gjort som då man är ledig :) 

Blev en lätt frulle idag, ICAs lättyoghurt med äpple och kanel. Mummi!! Sen la jag mig och kollade på ett avsnitt av Glee. Är ju så säsong 4 nu och det är fan lika bra än! Lööööve it. 

Nyss kom jag hem efter en promenad på nästan 4 km med lilla Svea :) Superskönt i det här underbara vädret! Så nu ligger lillan trött på soffan, av. Jag tog nyss lite mellis, 2 mandariner och vatten. Blir sen lunch idag, men skit samma. Blir ju typ "middag" på jobbet kl 18 också så. 

Ska kolla lite på Glee nu sen blir det som sagt lite käk. Sen ska jag knata iväg och möta Denise på en ciggis innan jobbet :) Good day!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar