måndag 16 februari 2015

20 dagar

Hallå där!

Ja nu återstår bara 20 dagar sen sitter man på ett plan mot värmen, vila och massa kärlek med mitt hjärta. Ska bli så himla skönt! Tycker det inte var längesen sväris pratade om den här resan och om vi ville följa med, och det var nog i Augusti. Tiden går ju så sjukt fort så 20 dagar är ingenting ;b Om man inte tänker på det 24/7 som jag gör, haha .. 

Idag då? Vaknade runt 8, men låg kvar i sängen och myste till typ 10. Mattias var ut med Svea så starta jag kaffet och gjorde gröt med gojibär, linfrön och chiafrön. Mumsade i oss det sen drog vi ner till gymmet. Jag körde ben och cardio idag, blev där en timme sen tog jag en skön promenad hem för M skulle stanna kvar lite längre.

Väl hemma blev det en dusch och lunch, lite kvarg :) Sen rusade klockan igen och kl 14 var det dags för tvättstugan som jag precis blivit klar med. Hjärtat jobbar em den här veckan så jag ska nöta Oth allt vad jag kan ;b Men måste se Biggest Loser och sova i tid, 7-16 på jobbet i morgon.

Bokat tid hos frissan också, vi var båda överens om att det inte är någon idé att färga och greja innan resan så 24 mars kl 10 fick det bli. Härligt, då är man förhoppningsvis brun och fin sen blir man snygg i frippan också. Kanonstart på våren! 

Justja! Bonusen på vårat lägenhetshotell? Dom har ett gym där vi får träna hur mycket vi vill - thank u lord :D 

älskar blommor, speciellt nån bukett ibland som lyser upp lite


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar