måndag 23 februari 2015

Biludden

Heeej!

Idag vaknar man upp som en ny människa med ny inställning och energi :) Älskar sånna dagar då man kan prestera liite extra! Efter en ledig helg är det nu dags för kvällsjobb idag, 14.00-21.15. Men inte gör det mig något, älskar att jobba kväll. Drygt bara att komma hem kl 23 då man ska upp 04.40, men det är ju bara att gilla läget :b 

Igår mitt på dagen var vi ut till Biludden med Therese och Andreas, så mysigt! Älskar att våra bästa vänner också är ett par, how great it that?! :D Så vi tog långpromenader x 2, grillade korv och lekte med hundarna. Superhärligt väder ute var det också! Blev där nån timme :)

När vi var hemma tog jag en dusch och började fixa mig, sen var det älsklings tur (alltid i sista minuten, haha) och sen drog vi ner till Akropolis och åt 3-rätters. Supergod mat! Var så mysigt att sitta och prata om allt, framtiden, resan vi snart ska på osv, med min älskling.Känns kanon att vi ligger på samma nivå i livet och vet vad vi vill. #minmattias

bilder från igår













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar