onsdag 25 februari 2015

Det här med energi

Hej!

Även fast jag är trött (typ sömning) så har jag sån energi, eller kanske adrenalin, så jag orkar mer än vanligt på jobbet och på gymmet. But hey, inte klagar jag ;b Känns bra! 

Var helt okej lugnt på jobbet idag, allt bara rullar på liksom. Slutade kl 14, tog bussen hem och somnade en stund som vanligt :) Var i Gävle kl 15 och då gick jag till gymmet, var typ 3 pers där så jag skyndade till skivstången som annars jäääämt är upptagen. Körde ett tag där och tog tyngre än tidigare, jippe! Sen blev det som sagt axlar, armar, rygg och mage. Känner mig helt mör! När jag var klar efter 45 min gick jag till Tempo och köpte snus, kaffe och pulled turkey. Höll på att äta ihjäl oss på pulled pork förut så ska bli spännade att prova kyckling :) Väl hemma väntade en skitsnygg Mattias som gav mig massa pussar innan han for ner till gymmet efter att ha jobbat.

Ska snart börja med maten sen blir det bara slapp i soffan, ska kolla på "Biggest Loser" som vi missade igår också ska vi se kvällens avsnitt. Jobbar kväll i morgon men blir nog tidigt i säng för oss båda ändå :) 

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar