torsdag 5 februari 2015

And then it was friday

Hej!

Allt annat än taggad på att det är fredag i morgon vilket innebär jobb, haha .. Jag älskar mitt jobb, tro inget annat. Men jag får så mycket gjort på mina lediga dagar. Tänk vad skönt om man hade råd att leva som hemmafru ;) 

I morse sov jag till kanske 8.30, sen var jag ut med lillan. Åt frukost och kollade på OTH ett tag innan jag bytte om till träningskläderna och gick ner till gymmet. Gick kalasbra och provade lite nya övningar :) Blev där 50 minuter sen gick jag till Madde som jobba och fick en kopp kaffe. Blev där en stund, satt och prata en massa :) Sen gick jag hem, duschade, åt lunch, var ut med Svea och sen packade jag dataväskan och knatade över till Ida. Kan väl inte säga att det blivit nå bättre kanske, möjligtvis virusprogrammet. Nu har jag avast! istället för Kaspersky (skaffa inte!!!!) Dom har nog blåst mig och resten av alla som tror att dom är bra. Tänkte nämligen att jag skulle ringa dit och utnyttja min 14-dagars ångerrätt så jag får tillbaka mina 279 kr, meen det går inte. Eller jo det går att ringa deras SVENSKA nummer bara det att det är folk från England osv som svarar. Jo, jag kan engelska men jag har ingen större lust att sitta och förklara vad det är jag vill ha hjälp med för en person som inte ens pratar samma språk som mig. Dessutom, då jag skulle mejla fick jag snällt tillbaka att deras mejladress inte fanns längre, men att jag gärna fick ringa, aw. Allt, i mejlet, och på hemsidan står ju på svenska så det är så jävla märkligt att dom i telefon sitter i nått annat jävla land. Kaspersky Nordic ligger till och med i Kista, Sverige. Roadtrip någon? Blir galen!

Ska kika lite på Oth nu och lugna ner mig .. Ugnen är på och snart ska jag slänga in kyckling jäveln där.

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar