torsdag 12 februari 2015

Jisses

Hej!

Åh herregud vilka två intensiva dagar det har varit på jobbet alltså. Sprungit som dårar tills svetten runnit, det har inte funnits en minut att sitta och reflektera. Igår slutade jag egentligen 21.15 men jag stämplade inte ut förrens 21.30. Okej, 15 minuter tänker ni nu. Men grejen är att vi brukar vara klara strax före kl 21. Fick hjälpa till på en annan avdelning också, självklart gör man det! Sen satt jag kvar på jobbet tills tåget skulle gå 22.28, men gick det då? NEJ! Det var nämligen inställt .. Men det kom en taxi i alla fall och jag kände chaffisen så jag fick skjuts ända hem - guld värt! Var hemma runt 23.20, men ingen aning om när jag somnade och i morse ringde klockan 04.40. Trött idag? Japp.

Den här dagen har inte varit mycket lugnare heller. Men, älskar våra söta brukare! Slutade kl 16 och tog bussen hem 16.10. När jag kom hem tog jag en prommis med Svean :) Har redan nått mina steg på min fitbit (13.000) så det lär ju bli en hel del mer ;b 

Nyss kom mitt älskade hjärta hem från sin innebandyträning och nu ska vi snart hem till svärmor och Folke och bli bjuden på mat. Tack och lov! Har fan ingen ork att stå och laga mat idag, haha. I morgon är jag ledig så då väntar gymmet igen sen ska jag bara ta det lugnt :) Ska bli så jävla skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar