måndag 2 februari 2015

Fy fan vad awesome

Hej!

Nyss hemkommen från ett sånt jääävla bra gympass! Snacka om att komma tillbaka där man slutade. Inte en muskel som tappat nå styrka även om man känt sig svagare än nånsin sen man låg sjuk. Ökade på 2 olika övningar faktiskt så det kändes grymt bra. Blev där 50 min - kom ihåg, det är inte tiden som räknas - utan vad du gör under tiden du är där

Så nu kan man chilla resten av kvällen :) Mattias och Svea sitter på golvet och leker just nu, haha .. Ska laga mat och duscha alldeles strax tänkte jag. Lite senare ska jag hem till Ida och hämta en säsong av One Tree Hill som hon fixat åt mig då min dator kukat ur. Ska bli askul att se den serien igen, kanske 10:e gången? Haha ingen aning, men bra är den! Tänkte tvinga Mattias att börja kolla på det också ;b Måste ju ha tidsfördriv tills Orange Is The New Black börjar igen, snaaaart! :D 

puss & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar