tisdag 24 februari 2015

Oh boy

Tja!

Shit vad dagarna springer iväg alltså, hinner inte med hälften av vad jag måste och vill! Men på fredag är jag ledig och då är det dags för spring clean :D Ska vädra hela lägenheten oavsett väder, byta gardiner, gå igenom alla skåp, osv osv. Längtar! 

Igår jobbade jag kväll och var hemma efter kl 23. Mattias hade stekt kyckling till min matlåda så väl hemma ställde jag mig och rev en jävla massa morötter som jag skulle ha till, haha. Somnade kanske efter tolv nån gång och sen ringde klockan 04.35. Tog en dusch, fixade mig, åt frukost och knatade ner till tåget med kaffet i högsta hugg. Har varit en väldigt intensiv dag på jobbet med mycket att göra hela tiden så det gick snabbt, vips så var klockan 16 och jag tog bussen hem. Väl framme i Gävle gick jag direkt till gymmet, blev ben och cardio. I morgon ska jag köra armar, axlar, rygg, mage och bröst :) 

Efter gymmet gick jag hem, (är uppe i 18.000 steg snart) och åt middag, lättyoghurt och granola, hahaha. Orkade verkligen inte laga nå annat! Sen kom svärmor förbi nyss med present till Mattias som har namnsdag idag :) Men han jobbar till 23 ikväll så den får han väl se då. Själv ska jag snart ta mig en dusch och sen blir det nog sova alltså .. Jag är så jävla trött så jag smäller av snart! Och i morgon ringer klockan 04.35 igen ;b Men snart, snaaart åker vi utomlands! 12 dagar kvar ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar