söndag 22 februari 2015

1 år av gränslös kärlek

Ja idag så är det våran dag <3 För ett år sen bestämde vi oss att efter 2 veckors dejtande bli ett par, att vi hade känslor för varandra och ville ha mer. Bästa beslutet jag någonsin tagit! Allt har varit så himla bra med Mattias, det har varit lugnt och skönt. Jag har inte gjort som tidigare, rusat in i något, utan jag har tagit det lugnt. Det tog 9 månader innan vi flyttade ihop, också väldigt bra för att vara jag, haha. Men även bra överhuvudtaget. Vi fick tid att lära känna varandra ordentligt innan vi blev sambo. Jag mår så himla bra med denna kille, en kille jag aldrig tänker släppa. Tack för allt du gör för mig Mattias, du är den viktigaste människan i mitt liv - med dig klarar jag allt. True love always

Fick vääärsta bästa presenten av M också - beats by dr. dre!!!! Alla som känner mig vet att musik är mitt liv, och något jag lyssnar på nästan hela dagarna. Det är en viktig del i mitt liv & nyss gick ju min handfree sönder för 1000:e gången så då överraskar han med det värsta av det värsta, me so happy! Av mig fick M en GHW klocka, till sin blivande samling, riktigt snygg tycker jag och han blev superglad :) Ikväll har vi bokat bord på den restaurang vi var på första gången vi var ute och käkade, Akropolis Taverna. Mys!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar