tisdag 3 februari 2015

Mystidag

Tjääna!

Idag har det varit en riktigt bra och aktiv dag. Började morgonen med Svea-promenad som alltid. Sen åt jag proteinyoghurt och granola till frullis, svepte en kopp kaffe och sen hoppade jag i träningskläderna och gick ner till gymmet. Blåste så jag trodde jag skulle fryyysa ihjäl. Så det var ett sant nöje att kliva in där och svettas som en dåre istället :) Blev där 40 minuter. Sen promenerade jag hem igen. Svepte en Celsius och tog en dusch, fixade mig sen gick jag ner på stan och lunchade med Jenny. En kompis som jag gick 3 år på Omvårdnad med och som jag inte träffat på 4 år (?) typ. Känns ju urlöjligt då man typ bor grannar osv. Så då bestämde vi oss för att ses :) Hann dra igenom 4 år på 2 1/2 timme, gissa om vi tjattra på? ;) Haha! Sen gick vi en snabbis på H&M, köpte lite smink som börjar ta slut.

Väl hemma var det bara att stoppa ner Svea i selen och ta en till promenad, behöver jag säga att jag klarat mina 13.000 steg för längesen? Haha. När vi nästan var hemma så kom älsklingen hem från jobbet :) Nu är han och tränar, sen ska vi laga mat. Men jag vill till affärn, skulle behöva mer gröööönsaker. 

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar