måndag 9 februari 2015

Helgerna

Tja!

Har varit jobb hela helgen men lite skoj har jag hunnit med.

lördag jobbade jag 7-15.30 ungefär innan Mattias kom och hämtade mig. Vi släppte av Svea hos Mamma som fick vara barnvakt. Sen for vi in till Gävle, duschade och fixa oss innan svärmor skjutsade ut oss till Vårvik där Bilmetro bjöd på firmafest. Hade superroligt! Åkte hem ganska tidigt men det var skönt så var man pigg dagen efter. 

söndag jobbade jag kväll så åkte med tåget 12.10, sen gick jag upp till Denise som bjöd på kaffe. Kul att få träffa henne igen <3 Ah, sen blev det jobb 14.00-21.15. När jag slutade gick jag hem till Mami, myste med Svea och kollade på Oth.

I morse vaknade jag strax före kl 8, var ut med S och åt frukost. Sen kollade jag lite på Oth innan jag tog en dusch. Åt lite lunch, gick och solade sen vidare mot jobbet för att gå på Gruppmöte mellan 13.15-16.00. Alltid lika trevligt :) 

Kom hem till Gävle runt kl 18, då hämtade M oss på stationen. Käkade mat och nu ska vi mysa i soffan <3 I morgon är jag ledig men har fullt upp hela dagen, kl 8 ska jag och Svea vara i Valbo på Jennys Hund&Katt till exempel :) Mer om det i morgon!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar